Bobby Burger - Foodtruck

O NAS

Nasza historia zaczęła się w 2012 roku, kiedy to dwóch założycieli postanowiło stworzyć coś zupełnie nowego – food trucka serwującego burgery mające być opozycją do znanych, niezdrowych fast foodów. Na warszawskich ulicach pojawił się szary samochód, którego przystanki na bieżąco wyznaczała kultura miejska. Bobby szybko zyskał na popularności, dzięki czemu już rok później otworziliśmy pierwszy lokal stacjonarny pod marką Bobby Burger. W tym samym roku opracowaliśmy system franczyzowy. Od tego czasu Bobby Burger każdego roku sukcesywnie rośliśmy w siłę. Ogromna popularność marki sprawiła, że po niecałych dwóch latach funkcjonowania, w 2014 roku, Bobby Burger przekroczył granice Warszawy i odcisnął swój ślad na kulinarnej mapie Krakowa. Kilka miesięcy później dotarliśmy do Sopotu i przycumowaliśmy nad Brdą w Bydgoszczy. Następnie lokale sieci pojawiły się także w Rzeszowie, Toruniu i Łodzi. Obecnie pod logo Bobby Burger funkcjonuje 18 lokali. Pandemia, wojna i inflacja dały nam się we znaki, kilka lokali musieliśmy zamknąć ale ten czas wykorzystaliśmy na naukę. Zrewidowaliśmy nasze receptury, usprawniliśmy nasze procedury. Wprowadziliśmy szereg zmian w codziennej działalności, które podkreślają głęboce satysfakcjonujący smak naszych burgerów oraz podkreślają naszego ducha. Od początku działalności wytyczamy kierunki w burgerowej branży, teraz rozpoczęliśmy rewolucję :)

Bobby Burger - Burger
Image

NASZA MISJA

Naszą misją jest serwowanie wysokiej jakości, odżywczego jedzenia, które daje energię i satysfakcję. Bobby Burger to marka dla tych, którzy cenią gościnność, równość, wolność wyboru i niezależność Kierując się hasłem REAL FOOD REAL PEOPLE, stale się doskonalimy, oferując prawdziwe jedzenie z najlepszych składników, które daje Ci moc do pełnego czerpania z życia.

Bobby Burger

Widzimy co się dzieje ze światem i żywnością, którą jesteśmy karmieni przez przemysł spożywczy. Nie chcemy pogarszać sytuacji, dlatego w naszej działalności kierujemy się zasadami. Nasz zbiór zasad do deklaracja odpowiedzialności. Przeczytaj ją i podaj dalej, bo to nasz wspólna odpowiedzialność.

Image

Chcemy doświadczać przyrody w jej najlepszej odsłonie, dlatego dążymy do minimalizowania wpływu naszej działalności na środowisko naturalne. Używamy wyłącznie opakowań na wynos, które są w 100% biodegradowalne lub pochodzą z recyklingu lub nadają się w 100% do ponownego przetworzenia. W przeciwieństwie do większości rynku, nie używamy tzw. opakowań wielomateriałowych: papieru powlekanego Polietylenem (PE - plastikiem), silikonem czy aluminium. Używamy w pełni biodegradowalnej celulozy.


Dążymy do ograniczenia środowiskowego kosztu transportu między magazynem a restauracjami oraz zamawiamy u lokalnych dostawców. W obiegu wewnątrz firmy używamy opakowań wielokrotnego użytku lub pochodzących i nadających się do recyklingu, tego też oczekujemy od naszych dostawców zewnętrznych. Dążymy do nieużywania energochłonnych urządzeń mroźniczych i zmniejszania śladu węglowego naszej działalności. Robimy to zachowując standardy bezpieczeństwa żywności.


Jesteśmy inicjatorami projektu badawczego mającego na celu ograniczenie emisji metanu, zużycia wody i energii przy produkcji wołowiny. Sami, w ramach założeń rolnictwa miejskiego uprawiamy hydroponicznie część swojej sałaty, zużywając przy tym 90% mniej wody niż tradycyjne uprawy. Wszystko po to, byśmy mogli pływać w czystym oceanie i oddychać świeżym lasem.


Dążymy do posiadania w ofercie produktów naturalnych, przetworzonych przemysłowo w możliwie najmniejszym stopniu. Używamy wyłącznie naturalnych przypraw i aromatów, nie używamy glutaminianu sodu. Smażymy niezamrożone mięso. Sami produkujemy część surowców i półproduktów, naszym celem jest objęcie całego cyklu produkcyjnego od pola do talerza.


Dążymy do czystej etykiety - nie chcemy dodatków “E” w składach naszych dań. Nie używamy produktów modyfikowanych genetycznie. Nie dodajemy jaj z chowu klatkowego. Nie stosujemy oleju palmowego. W burgerach wegańskich (kotletach) nie wykorzystujemy białka sojowego ani glutenu.


Jesteśmy świadomymi konsumentami i chcemy szerzyć świadomość wśród naszych Gości